Islamifoorum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Islamifoorum

Foorum islamiteemadel arutlemiseks

PealehtPealeht  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  OtsiOtsi  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  

VF: Tapjate tasu.

Go down 
AutorTeade
Admin
Admin

Postituste arv : 251

VF: Tapjate tasu. Empty
PostitaminePealkiri: VF: Tapjate tasu.   VF: Tapjate tasu. Icon_minitimeTeis Aug 26, 2008 5:04 pm

tarmo

Posted: 22 May 2008 02:35 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

5:27-30 And recite to them the news of Adam’s two sons in truth. They had both made an offering, and it was accepted from one of them, and not accepted from the other.
He said: “I will kill you!”;
He said: “God only accepts from the righteous. If you stretch your hand to kill me, I will not stretch my hand to kill you, for I fear God, the Lord of the worlds. I want you to have both my sin as well as your own sin, and you will then be among the dwellers of the Fire. Such is the reward of the wicked.”
So he found it in himself to kill his brother; so he killed him. He thus became one of the losers.

Nagu siit välja tuleb on tapjate tasu see, et nad lähevad põrgusse ja neil lasuvad nii enda kui ka tapetu patud.

5:31 ...So he became of those who regretted.
Jumal on andestav.

Lisan siia ka mõttearengu sellest, et mis saab siis kui tappa tapjat? kas siis saab lisaks just enda poolt tapetu pattudele osa ka selle poolt juba tapetu(te) pattudest.
edasi on juba ohtralt ruumi erinevatele Hollywood Ži filmisüzeedele...

fennek

Posted: 22 May 2008 04:06 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

aga huvitav ja tahelepanuvaarne on antud hetkel minuarust see, et vendadest usklik ja Jumalale lahedal olev vastas: If you stretch your hand to kill me, I will not stretch my hand to kill you, for I fear God, the Lord of the worlds.

Kus on see nn "enesekaitse", milleks igal moslemil oigus pidi olema? Miks ei kaitsnud ta ennast? Ilmselgelt on tegu inimesega, kellelt usklikel on motet eeskuju votta, kuna tema oli see, kelle pakkumine/ohver aktsepteeriti Jumala poolt ja ta oli yks oiglastest.
Tagasi üles Go down
https://islamifoorum.forum.co.ee

VF: Tapjate tasu.
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Islamifoorum :: Üldised teemad :: Koraani õpetused-
Hüppa: